My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Cerita hari ini

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Cerita hari ini

Hari ini hari ahad ... 3 Oct 2010 ..........

Aku tido2 ayam je mlm td sbb jaga haris aiman yg demam n alergi tu ......... cm jaga anak je kn ...practice make perfect kOwt .. haha

Ble bgn pg aku ting tOng .......... aku kuarkan lauk nyahbeku utk masak nnt ... pndai ke aku masak ? sume org yg xtau mmg x caye ... aku pon x caye gak ... tp stakat ni aku msk kire tahap bley mkn la ... xde la yg hangus .......... yg x sdp tu adela kn .... hahaha......

Aku msk blk blk utk buat penyambungan tdO .... tp apakan daya ........ mata dah xley lelap ...... so aku berangan jela ............ apa yg aku angankan ? ntah la ... byk sgt xley nk stOry .........

Aku pon ambek keputusan kuar blk ........... ble dah kuar blk aku pOn on la pC ......... kemudian aku bermukabuku lah pepg buta neyh ...........

Aku rs pg ni aku dah telebey ckp plak ... xtau la nape aku rs cm aku dah sktkan hati seseorg semasa berchating ...........

ble ada org call pOn aku layan x layan je...adus ...pe kene ngn aku arini ek ??


Aku dah nk out da ni .... aku mahu masak ...mandi n pastu pulang ke elephant stOne ............ n plg wajib aku buat arini adalah STUDY !!!

EsOk aku exam yaw!!!

Wish me luck evrybOdy ...uuwaaaaa

No comments: