My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Hati Kian Berbunga

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Hati Kian Berbunga

Hye all.............. lme plak x lepaking sini kn ....

Hati kian berbunga di sebabkn ape ? hahaha ... aku pOn xtau ... nk kate dpt cinta baru ...ah ... blm tiba ms lg kOwt ... tp myb rs semakin best kOwt dOk sini ... wlupOn aku msh rs kesunyian ..kebusanan tak xkeruan tiap2 hari tp semuanya semakin okey ....

Semakin hari semakin meriah dh opis ni ... tp smpai sekarang msh xde staff pOmpuan dorg amek utk teman aku ..hampeh !! hahaha ...xpela ... nk buat cmne ..kire bunga dlm tmn la ... muhahaha...bkn ke kumbang dlm tmn ... apela aku ni .. kn... ??

Hurmm .... segalanya bermula dgn zero = 0 ............. tp sekarang semakin terisi .......... dr segala segi ...ilmu nye ... kwn nye ... alahai ... plg terisi isi aku la kOwt ...huuuwaaaaaaaaaa..................... ape nk jd ni ....

No comments: