My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: ~~ Tentang Rasa ~~

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

~~ Tentang Rasa ~~

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Sumpah dengar lagu ni pagi2 cmni buat aku rasa sayu sgt ... bait-bait lirik tu sgt menyentuh perasaan aku ... aduh murahnye air mata ni ......... <<  Dapatkah selamanya kita bersama menyatukan perasaan kau dan aku, semoga cinta kita kekal abadi sesampainya akhir nanti selamanya  >>

Andai perpisahan yang ditakdirkan buat kami aku pasrah & redha dengan setiap dugaan ini ... jujur sukar untuk aku terima segalanya andai musnah di tengah jalan ... namun sekiranya ini takdir Illahi yang mencoret kami begini aku redha ......


Aku bukan lah seorang insan yang sempurna buat kamu ... mungkin aku terlalu ego ... aku pasrah ... dan semoga dikau menemui insan yang lebih sempurna berbanding aku. biarlah kita dengan haluan masing-masing kerana aku ingin melihat kau bahagia. 

Terima kasih kerana sepanjang hubungan ini kau membuatkan aku berasa sangat2 bahagia........ kehadiranmu memberi sinar baru buat diriku ... namun aku terima seadanya andai perpisahan yang terbaik buat kita ... akan aku simpan kemas segala yang telah kita bukukan selama kita bersama ... Mungkin itu yang terbaik buat kita ... 

Terima kasih sayang ... aku tetap menyayangimu hingga akhir hayat ku .......

Salam sayang buat kamu sayangku ........... 





No comments: