My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Hantaran Electric Blue Pink

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Hantaran Electric Blue Pink

Electric Blue Pink
Gubahan hantaran di atas adalah sekadar suka2 sahaja 
tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun meninggal dunia ... 

Just try an error :) mana tau kot2 boleh ber"bisnes" dengan hantaran ke atau 
boley digunakan untuk majlis sendiri :) 

Just kidding !!! 

Wehh btl la ini bukan aku punya !! aku buat hantaran seketul ni bln 8 aritu lagi tau ... 
hoho lame dah kan .. 
Giler time follow Wani cik osmet pegi Nilai 3 untuk beli brg2 kahwin beliau ... 
jdnye aku terbeli bahan2 untuk buat hantaran kt atas tu hehee ... 
sweet2 je kOwt sbb that time aku giler2 kan kaler Electric Blue Pink tu ... 

Warna tema untuk majlis tunang masih belum difikirkan .... 
Warna tema untuk majlis kahwin nnt aku nak kaler MERAH jgk !! 
Hehehe klu tercurang pegi pilih tema lain plak nnt xtau la kan ... **wink wink**



No comments: