My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Aku perlukan jawapan yang pasti...

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Aku perlukan jawapan yang pasti...

Smlm tanggal 24hb Jun 2009 bersaam 1 Rejab nenek sblh mak aku kembali ke Rahmatullah ....

beliau pergi sblm aku smpt memOhon maaf di ats segala ketelanjuran yg pernah mahupun tidak aku lakukan sepanjang hayat beliau di muka bumi ini.

sepanjang perjalanan dr kL ke perak ... aku menyedekahkan ayt2 suci alQuran ke kpdnya ... semoga rohnya di cucuri rahmat ... dan berdOa agr beliau di tmptkn di kalangan org2 yg baik dan soleh...

tatkala menatap wajahnya buat kali terakhir ... seribu macam perasaan bermain di minda.... sayu hiba... sedih ... duka ... insaf.... segalanya berbaur rata .... Insaf mengenangkn setiap insan yg hdp di dunia pasti akn kembali kpdNYA... segala telah ditentukan olehNYA...

Syukur segalanya mudah ... berlaku pantas ... beliau selamat dikebumikan ...

Namun aku rasa berslh teramat sgt ... krn terpaksa plg awl ke KL demi melaksanakan tugas aku sbg pelatih pula... bkn niatku utk meniggalkan semua yg msh dlm keadaan sdh & sayu meratapi pemergian beliau ... tp ... ntah ... amt perit ku rasakn saat ini ...

esk selesai tugas ... aku akn kembali bersama keluarga di perak.

No comments: