My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Induksi 3/2010

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Induksi 3/2010


Seminggu bermula 6-12 / 10 / 2010 aku menghadiri kursus induksi...
Sebelum pegi induksi tu tertanya2 gak aku ...natang pela induksi tu ...rupenye kursus yg perlu dihadiri untuk perlantikan jawatan dalam perkhidmatan awam ... hoho ...
Almaklum la aku kn bakal keje ngn gOv nnt ...

Seminggu kt kolej rs cm tyme orientasi 3 thn lps je ...cm x caye plak ... dah 3 thn berlalu ... pantas betOL masa berlalu .... x terasa 3 thn yg dilalui tu ...ohOiii ............. sgt lah sedeh tyme last day tu ...bkn pe ... berkumpul rmai2 ngn bebdk class ... teringat segala memOri dr sem 1 smpai lah sem 6 ... byk sgt kenangan kami sepanjang 3 thn ni ...

Malam tu ktOrg rmai2 bekumpul ...masing2 luahkan rasa hati masing2 .... sume menangis ... betambah sebak bile bebdk laki sume pOn nanges ... huhu ..yg pOmpuan apetah lg ..banjir ar sume ............ sayu sgt ble kenangkan ktOrg akn berpisah ... berpisah sebagai rakan sekelas yg kami gelarkan sebagai al-sufirian pd semua ..

Sesungguhnye perpisahan ini bukan lah berakhir camtu je ... ktOrg myb akn jmp lg nnt ..insyaallah ... mudah-mudahan dpt la kami jmp lg pasni ... rndu sgt pd kenangan kami sepanjang 3 thn ni ... huhu

Pada bebdk grOup induksi aku plak... rndu jgk ngn kOrg ... wlupOn seminggu je kt berkenal-kenalan...rs cpt tol kt mesra kn ... pd dObot adk ku yg juga classmate aku .. rndu ko sgt dik ... pOjie , abah n jambu ... aku akn rndu sgt kt kOrg ... shark n teha ..aku pOn rndu kOrg ... cpt2 kawen nnt jgn lpe jmpt aku tau ...

Pada ahli grOup yg lain pOn aku akn rndu especially pada Wawa ... baru knl xpnh jmp pOn sblm ni ... sbb ko mmg sengal thp tenOk aku jd rndu gler pd ko wawa ... yg lain pOn kOrg sume mmg best ..rndu korg sume .........

No comments: