My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: SindrOm tidO krOnik

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

SindrOm tidO krOnik

Salam mOwnink evryOne ...
Hari ni dah masuk hari yg ke bape aku dOk umh je lepakinG xtau la ..
xterkire dah pOn ... bkn pe ..mls ar nk kire .........
very da skt ati kOwt klu aku kire ...

Well ......... yang jd tajOk utama haku ni ......
tdO ... wah ...tdO sgt sgt sgt besh !!
same la cm org laen .. tetiap hari musti tdO kn ..
aku pOn sme ... tp ....
aku ni kire dah krOnik la kOwt ..
sbb asyik tdO je ...

Bgn tdO pg2 ........
aku wat aktvt biasela kn... mnd bekfes pe sume ......
n plg besh aku rs aku leh buat pOn on9 je kOwt ...
Xde yang lebeh best dr tu kOwt ...

Namun demikian.........

Lepas buat aktvt sebegitu ... wa..wa... ceh ceh !!
aku akn kembali untOk tdO ......
wah ... skunk ni aktvt tdO mengatasi aktvt on9 ...
hebat kamoO !!
Tahniah & syabas !!

Kemudian ........
aku bgn lg pd wktu blm smpai ptg ...
xtau nk pgl waktu ape antara tgh hari dgn ptg tu ... "ngatang" leh x?
hurmmm .......... aku on9 lg xpOn mkn lg la kn...

Selepas itu ..............
wah ........... sgt hebat ... aku berkemungkinan akn tdO kembali ...
waktu malam plak aku skunk ni ......
tdO sgt sgt awl ...

Memang aku ni dah kne sindrOm tdO yg krOnik barangkali !!

Huhuhu ...heLp heLp............. !!

p/s : giLosh !!

No comments: