My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: 3 tahun berakhir sudah...........

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

3 tahun berakhir sudah...........

Alhamdulillah .......syukur ........... akhirnya aku berjaya habiskan latihan ku selama 3 tahun ni ...

pagi td last paper exam final ... wah ... sgt tragis ...tp aku dOakan semoga diri sendiri berjaya ... amin ............

Segala perit jerih selama 3 tahun ni aku tempuhi dengan jaya nya ...kini .......... penantian kepada alam pekerjaan .......... sungguh x sabar utk menempOh alam pekerjaan yang sememangnya kini seharusnya dalam genggaman ...........

Semoga resuLt nnt x mengecewakan ........... huhu ..........

Aku bebas buat seketika ...........

Terasa ringan sgt kepala buat masa ini ... namun debaran menanti keputusan eam n pOsting pOn xkrg hebatnya ,,, chewaaaaahhh..hayat xley blah plak khen ........xpela kn ...skematiK skt skali skala...........

PapepOn aku rs lega sgt sbb akhirnya selesai 3 tahun aku stdy kan ........ dunia baru akan bermula tak lama lagi ... huhu... mencemaskan juga rsnya .... huhu

No comments: