My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Pilihan hati ??? Hati aku ke Hati mereka ??

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Pilihan hati ??? Hati aku ke Hati mereka ??





Kuala Lumpur

Kuala Lumpur ... wah ....pilihan utama nampaknya ............... apa yg ada di K.L ni ? dikelilingi hutan konrit dan juga kesesakan manusia .......... ah ..mn2 pOn sme je rmai gak org ... mungkin dah biasa kt kL so klu aku di campakkn ke kL jugak x jd hal utk aku trs kn .......... hurmm ............

Tapi klu aku dicampakkan ke SelangOr ???

Hurmmm ......... klu area Shah Alam tu aku masih boley terima kOt ... n klu dpt Kajang ke Gombak ke ... Petaling ke ... Klang ke ... ah ... mn2 la janji Selangor ..aku msih boley terima kOwt .......... Selangor ngn kL xdela jauh even aku dicampakkn ke cerOk2 mn pOn aku rs ..rs la kn ............ kire msh ade life .........

Dan kalau yg aku gatal aplly Sabah aritu menjadi pilihan untuk aku dicampakkn .............. mcm mn??

Sabah

Huhu ,.... kalau dpt Kota Kinabalu xpe lg kOwt sbb sne aku ade mmbr ... at least xdela aku merabanm sorg2 je nnt .. tp klu aku dapat pedalaman ...uuwaaaaaaaaaaa.............. apa akn jd ? klu dpt Labuan pn xpe kOwt sbb aku masih ade Ady ... huhu ....

Sgt mencemas kn ................. sesungguhnye penantian itu satu penyeksaan .........

No comments: