My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Detik baru bermula

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Detik baru bermula

Selamat hari raya Aidiladha kepada seluruh umat Islam x kira di mana anda berada...............xlewat lg kOwt aku nk wish wlupOn smlm hari raya haji .........

Sekarang ....tiba detik baru ......... detik menanti keputusan final gue ....... huhu ... agk scared loh .........

namun demikian ... haha...plg mendebarkan .......... mn la aku akn di campak kn nnt ... huhu ...aku xmahu pOsting di tempat yg x besh ..........

Aku x kisah dpt sabah or sarawak .... tp plz ....aku xnk pedalaman... uuwaaaaa.....

la ni cek dOk umh ngah penin result exam ... wlupOn dOk lepaking yg membOwink kn ........ aku cuba bt x bOwink ... btpe ? ntah .....haha.....

huhu .............

No comments: