My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Jalan-jalan lagi

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Jalan-jalan lagi

Hari ini aku kne pg Pahang okey ... Bukit Serok ... xpnh dgr pOn sblm ni ... tp demi tugas ku yg berbakti utk masyarakat ...aku pergi la .... bese la kan ...keje smbl jln2 .... lgpOn skunk ni aku xde apa2 komitmen kan ... baek la aku merantau merangkap cari duet lebey kan ...........

best jgk jln2 tmpt baru ni ..bkn sume org dpt jln tmpt2 cmni .... myb sOme peOple xnk la pegi tmpt2 OA kan ...tp so far aku okey je ...n plg aku nnt kan utk msk kg OA yg pedalaman sbb dOrg sume ckp klu yg pedalaman ade sungai tempat mndi manda yg sgt besh ... almaklom la aku ni klu jmp air merOyan kinje2 cm mOnkey ... hahhaa .... tp stakat ni xdela smpai thp kinje2 cm mOnkey tu kan....

Okey lah you all .... aku nk ngadap muke buku kejap ni ... nnt dh nk gerak ke kg OA ... n of cos la xley nk on9 kan...so gne kn la masa yg ada sebaiknye kan ...hehehe

da .............. Salam

nota kaki aku >>>>> Doakan sy selamat pegi & pulang ye.............
                                   Sayangggggggggggggg semua ................
                                  mmmuuuaaaahhhsssssssssss

No comments: