My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Suratan @ kebetulan

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Suratan @ kebetulan

HidOp kini kian bererti barangkali .... terasa diri disayangi oleh yg tersayang ......... 
HidOp ibarat roda yg berputar ... xselalunya kita akn kesunyian .... & tidak selalunya kita akan bahagia ...... hubungan kali ini ku harapkan lebih kebahagiaan & keharmonian ... 

Segalanya hanya dirancang ...aku juga merancang ke arah kebahagian & kesejahteraan ... seandainya suratan takdir menentukan aku dgnnya bersatu maka bersatulah kami wlu apa jua halangan. 

Bagi diri aku kini aku hanya mahu lakukan yg terbaek demi hubungan ini. 
Perkenalan dan juga pertemuan singkat membawa aku ke dunia baru ... aku menerima suratan mahupon takdir ini seikhlas hati ... 

Seorang insan tersayang kini berjaya memimpin tgnku meniti bahagia yang terbentang luas kini depan mata.... ya ...beliau membawa ku meniti ..ku mengharapkan kami menemui kebahagian hakiki tdk kira di dunia mahupon akhirat ... 
Sesungguhnya aku mengharapkan hubungan kali ini kekal hendaknya ...... kini bkn lg waktu untuk aku bermain dgn perasaan sendiri ... ruang hati yg ku kunci rapat kini terbuka buatnya ... pd yg tersayang plz jgn sia-sia kan ........... 

No comments: