My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Kerja menjadi indah disaat mendapat habuan ............. hehehe...alhamdulillah .......... dpt jgk habuan aku setelah hampir 2 bulan menanti ... nyaris 3 bulan & buatkan aku agak sasau cOz meracau mn nk cari duet belanje ... mntk kt mak ...almOst evryweek .... cean my beloved mum .... mintak bOfen ... xbape ade bOfen ......... mintak sekandal ............ hahahaa............... ada sekandal kah aku ........... xpela .... skunk aku dah nOrmal ...tp umakaiiiiiiiiiiiiii ................ duet itu jln deras cm air .......... sederas air sungai ble ade 'kepala air' .... huhu..........
Aku harus & wajib buat bajet okey utk segalanya .... klu x ......... ggt jari jela aku tetgh bln nnt kan ....wlupOn OT aku xmsk lg ..... aku ttp kne bejimat cermat ...
Azam baru kOwt .....haha ...mau menabOng demi get new baby ...........lalalala ~~~
Insyaallah ...............

No comments: