My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Jemari menari

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Jemari menari

SeriOusly aku sgt2 bOrink arini .... ade byk sgt bnd aku nk syer kt belog ni ...byk sgt bnd stOry ngn belog ni ... huhu tp aku xtau dr mana ... bgmana nk mulakan ... huhu

Jadinya.......skunk ni xtau la nape jari aku dOk menari2 ats keybOard pC ni sambil mkn biskut Tiger .... die la menaip kan .... aku follow je sambil mengunyah biskut cap rimau ni .........

Tiap2 hari aku kerja .... well ...keje aku la kan ... xkan la keje kOrg kan .... keje aku cm bese la ...smbl2 tu ngadap la mukebuku .... keje lebey dr mukebuku kOwt ... ala ..xpe...yg pntg keje aku siap okey !! mmg siap pOn keje aku ......... tp aku ttp bOsan .......... huhu ... xtau la cmne nk buat lg supaya aku x bOsan kan ... 

Blk rumah aktiviti same jgk ...tgk la cm semalam ...bley plak aku skt kepala ptg smlm .......skt btl okey !! bkn tipu2 ... hehee ...so aku pOn dgn jayanye tdO je tnpa msk opis ptg smlm ... apa nk jd pOn xtau ... tp sbb skt kepala kan ........ almaklom la aku ni bkn ske sgt pOnteng2 ni kan ...dh btl2 skt aku pOnteng sunat la smlm ... (ada ke istilah pOnteng sunat ek ? blasah jela labu .............) 

Nak dijadikan citer plak .............. smlm kemaen lg skt kepala kan ....dlm skt2 tu bley plak aku bgn tdO je trs msk dapur ...siap buat aktiviti masak memasak la plak .... adeh ....bley plak aku terajin buat sambal ikan bilis kering, ikan bilis gOreng kicap, kari ayam la ...sediakan ulam2 la .... adeh .... kemaen ko kan ...skt kepala la sgt .... agknye skt kepala tu hilang ble aku da msk dapOr kan .... ubat skt kepala brgkali ... hahaha...mengarOt + mencarOt je sume tu ... 
Kemudian lps mkn lpk2 jup ... bebdk umh ajak g pasa mlm ... 
so dgn sLumbber nye aku pOn fOLLow la dOrg ................. adeh .........sengal kan .............. 

Ntah la ............ bila la nk berubah kan ..... smpai bila la aku nk jd cmtu ek .... adeh ............... nk cmne lg pOn ntah la ... 

adOiiiiiiiiiiii ...............meracau jela plak .... memcarOt versi baek la plak kan .... ... 




No comments: