My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Air Mencarot ???

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Air Mencarot ???

Semalam grOup aku ada buat lawatan pemeriksaan kilang keropok lekor kt Tronoh di celah negeri Perak ni ha ....

On the way g kilang tu ......... kami singgah la bekfes @ mkn pagi kt sebuah kedai yang diberi nama Kedai Mee Udang a.k.a Kedai PAKCIK GARANG !! ha ... mmg garang dOwh pacik tu .... igt kt batu gajah je ade kedai makcik garang ... kedai pakcik garang pon ade ek... hahhahaa .... lawak2 ...

Nak dijadikan cter ... cter pe ? citer air mencarOt ?? hurmmm cter aku mkn telor mata 2 bijik bley x ? hahhaa ... weng skt aku pg ni ... smlm pOn weng gak ...thats y aku mkn telor mata 2 bijik ngn sos ...wah ...nikmat seyh .............. almaklom ar ...aku kn mmg pencinta telor .... hikhik

Air mencarot ?? ha ... ade wei air mencarot .... kt kedai tu je ade ...n sorg pacik tu je ley minum ... hahhaha ..... lawaking up to the maxx oledy ....

Aku n kwn2 dok la kt satu meja ......mmg meriah sbb penOh la 10 org satu meja ... pastu kt blkg kitOrang de la sbijik meja kOsong ...datang beberapa org pakcik ni nak bekfes dorg dok ar blkg ktOrg ... almaklom ar ktOrg sume kan bunga......bunga2 cinta gitu .... sume org klu nmpk ktOrg jln 10 org mmg x bekelip bijik mata ...tah ape yg di pndg ntah ... pakcik2 pOn x krg pndangannya ...mmg nk kne cucOk bijik mata neyh ...hahaha

Order punye order......... mknn kitOrang pOn smpai la ...dah ar lme tggu ... nsb la telor aku cpt smpai ..........

dalam dok ngah syiOk mkn2 tu ... tedengar la sesuatu .......... "bagi air mencarot susu la ... " adussssss ...tesentap mak ..............

hahhaha ...ghupenye ........... (versi perakian) pakcik tu nk minum air CARROT susu ........... ada ke patOt die g order air mencarot susu ... hampes kelapa tOl pakcik tu .... ada ka patOt !!

That tyme aku n mmbr aku yg mmg kaki gelak guling2 ni mmg gelak x hengat ar .... lantak ar spe nk rikey martin ktOrg pOn ...dah bnd lawak .... mmg gelak guling2 ar ... nsb x beguling2 ats lantai kedai tu je ... hahhahaa ............

No comments: