My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Dia bukan Milikku

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Dia bukan Milikku

Saat rindu bertandang aku pendam kan ... ku buang sejauh mungkin perasaan rindu itu ...

Rindu sayang kasih segalanya perlu ku buang jauh............ jauh ke dasar hatiku ...kerana aku tidak mampu untuk membuang terus kenangan itu.... biarlah kenangan itu menjadi kenangan indah buat diriku seOrang ....

benar dia bukan milikku ... aku sedar sedari dulu namun ku tidak mengendahkannya ...... kini ku benar2 pasti bahawa dia bukan milikku ... aku harus melepaskan dia pergi ...

ya ........... perlu melepaskan dia pergi ...aku x sanggup utk menatap gambarnya apatah wajahnya .... Ya Allah ........... benarkah apa yang ku tahu kini ? kebenaran di depan mata ... mengapa aku masih menafikan nya ...........

Aku punya segala lebih dari yang pernah dia berikan......... kenapa harus dia ... bukan yang sekarang ? Bingung jadinya ...

Aku seperti tidak sanggup menghadapi kenyataan ini.... hakikat sebenar di depan mata .... wahai diri ........


Ingat lah bahawa dia bukan milikmu............

pergilah rindu ...

pergilah kasih ....

pergilah sayang .............

pergilah lah jauh dariku ...........

Aku tak mahu mengingati semua ini....

Semua menyakitkan .... arrgghh................ mengapa harus begini ... ????

Aku yakin aku mampu ... seharusnya aku perlu mampu untuk menepis semua kini walau dulu aku hanya memandang enteng ..........

Aku benci diri ku ... ... huhu

Sememangnya dia bukan milikku .......

No comments: