My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: ~~ceritera aku dan dia ~~

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

~~ceritera aku dan dia ~~


aku punya kawan ... nama beliau Adelia ............
lme x lme la knl ... kire dr darjah 6 smpai la skunk umOr aku dah 23thn lbh .......
ada yg ckp aku & dia cm Less .... uuwaaaaaaa....sgt seram lor ............ ada ka patOt ckp lagutu ... es es ...lagu ct jija ke ... lagu amOk ka ... baru ar rOck ngences ........ hikhik ....

kami pnh belajar dlm class yg sama .... kami suka bergOsip ........... n smpai skunk kami msh bersama-sama bergOsip di muka buku ... ala .... buku yg ske bermuka-muka tu la ...yg glam sgt skunk ni ............

knp pOst bnd alah ni ?? sbb tetbe teringat tyme skolah2 dolo2 yg gler bergOsip ngn beliau ..... n plg xbley lpe tyme die pndh skolah ...bkn takat pndh skolah ...pndh umh sume ...........

klu die dOk sblh pOs ofis tu ley la aku skOdeng beliau tyme nk g pos ofis tu .... that tyme sedey gak la .... tp xpe........... jaOh di mata dekat di hati ............. hahhahaa

mengalahkan org becinta plak ........... kami men surat2 ...plg xley blah surat beliau letak bedak ...wangi2 ...ala2 org kaple .... kaple kepala hanggOk ktOrg ... kakkaka

ble da hbs skolah ...lost cOntact kejap kOwt ...kejap jela ... ble aku keje kt ofis yg aku ley ngabeskan harta ofis ... aku de gak ar tipOn2 beliau ........... mmg syiOk begayut free ngn beliau ... hahhaha

nak dijadikan citer .......... aku pOn dpt further stdy ...n kebetulan beliau pOn further stdy kt kL gak ............ so dpt la aku merOnggeng besama beliau ...namun apakan daya malang nasib si luncai yg terjun bersama labu-labunya ...........

bertahOn2 plan .......... ces ...bertahOn la sgt ...tp kire bape taOn gak ar plan nk jmpe... xjmpe2 ...klu die bz aku free ... ble die yg free ........... aku la plak bz ........

di takdirkan Yang maha Esa .......satu hari kami teserempak dlm train ..........wah ............ tekezut amat aku ...beliau ag ar ... siap kuarkan bunyik yg pelek2 ...(baby ...andai ko baca post ni ...ko kenang la sndri bunyi tu k ... muahahhaha)

tu la kan ... klu plan je mst x jd.... bek tejmp cmtu je dlm train .... tp jup jela ...........

kemudian satu hari kami bebtl plan n mmg kne ....wajib jmp gak .... so ktOrg kuar la merOnggeng seharian di mid valley .......... betahOn2 aku stay kL xpnh aku snap pic dlm Mid Valley .... last2 begambO baek pny ngn beliau kt mid tu .... xley thn dlm tOilet lg tu ... hahhahhaa ............. kenangan yg best thp tenOk la kOt .....




she's fun .... easy gOing .............. klu sesedey biawak jmp beliau gerenti jd seriang tapir di jemuran ... wah wah ....mengarOt suda..............

aku harap kami dpt la bekawan cmni terus terusan smpai kapann pOn ... adus.... cm indOn pny ayt la plak .... hehhehe

ady adelia..............anda mmg best sebest tapir di lautan ...........

ibarat tenOk menyusu bersama anak penyu ...........

p/s >> geguwau beb ... jgn mara ha ............ peace nO war ........lap u gne mOp smpai bekilat ............

3 comments:

dD said...

SOB SOB...sedey..teharu kot ak bc blog ko...muah..muah..yg xley bla owg ckp kite lesss...haha..pompan baek mcm aku xkan la nk sesongsang tenOk..tamo..tamo..

~ Pinguienise ~ said...

hahahhaa....ank muwed ko ar yg ckp kite less ...hampeh tenOk taek idOng masam manis tOL beliau kn...

dD said...

maapkan mereka sygggg~hahaha