My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Aku, Dia & Kamu

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Aku, Dia & Kamu

Cerita semalam adalah cerita hari ini ...hari esok & hari akan datang ... benar kah ?
andai benar .. benarlah ia ... andai tidak maka sesungguhnya tidak............

Aku ... tetap aku ... aku adalah diri aku ... aku menyayangi dia & juga kamu ....
semalam kau lafazkan kata cinta ... hari ini masih kata yang sama .......... esOk juga begitu ...??? Arrgghh .......

'bOsan ........ arrgghhh ..... jerit hati kecil ku ... knp ? betapa bodoh nya aku pabila kamu menyatakan cintamu padaku ...butanya aku pabila dikau benar mencintai ku ... '

benar kau mencintaiku ... namun hanya di bibir barangkali ...ah ... hati & otak sering menjadi sahabat baek yang bisa memesongkan pemikiranku ...

gila !! gila semua ni ... padaku ........... andai cinta tidak perlu lah untuk melafazkan sekerap mungkin ...ianya seakan pudar di mataku ...seolah-olah dusta belaka tatkala kau melafazkan kata cinta itu.

bukan ini yang aku mahukan ....

Dia ??? oh dia........... bukan lah seorang yang aku puja ........ namun ... namanya sering meniti di anjung hatiku... cinta ? cintakah aku kepadanya ? cintakah dia kepadaku ?? Hanya Yang Esa mengetahui segala ...

Dia tidak pernah melafaz kata cinta ... aku jua begitu ... namun aku senang bersamanya... serasa hilang segala beban yang tergalas di atas bahu yang sekian lama ini.

Aku sedar dia punya yang lain ... begitu juga aku ... namun kerap kali dia mendekatiku seolah-olah dia adalah milikku ... ah ...berangan saja aku ni ..........

Aku cuba menjauh ........ namun dia semakin dekat ............Dia? masih seperti dulu ........ masih dengan dirinya yang tidak pernah menyatakan perasaan sebenar .......

Aku sayang keduanya .......

Dengan kamu aku ragu akan perasaan hatiku ...

Dengan dia ... aku ragu akan perasaan hatinya ...

Benar ........ aku sayang dia & kamu .............

Aku, Dia & kamu ............

2 comments:

dD said...

idea ko ke o copy paste je neh....ngeee:)

~ Pinguienise ~ said...

idea aku la noq ... ini cter real pny ...huhuhu