My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Semanis janji

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Semanis janji

Sungguh manis tatkala lidah menyulam kata mengayam bicara seribu janji.......

Sungguh enak juga pabila telinga mendengar dan hati terpegun akan janji yang terlafas ...ah ... mudahnya dikau menabur janji .... tatkala hati berdendang riang ....kau mungkiri segalanya ...

Aduh ...peritnya bagai ditusuk sembilu

Bukan kebendaan yang ku cari ...namun kasih sayang dari mu adalah segalanya ... sukar aku untuk aku menyatakan ... namun hakikat di depan mata benar aku sayang kamu ..........

Namun ....... betapa mudahnya kau melukakan hatiku ... hancur bekecai ..besepai bak bOm yang di lepaskan oleh pihak pengganas...

Peritnya tidak siapa yang tahu ...

Kenapa sayang itu hadir ..........

kenapa kau calarkan sayang itu ...

kenapa kau dustakan hati yang berbunga riang ini ...


knp ?? knp ?? knp ???

Ya Allah ..tabahkan lah hambamu ini ...

Aku perlu sendirian kala ini ... sungguh ... aku masih syg kamu ...

2 comments:

dD said...

asal ni nok???jiwa kacau eh...saba...t story kat mak k..

~ Pinguienise ~ said...

huhuhu ...kacau amat jiwa aku td .... ble da luahkan de rs okey skt ar ... thanx k