My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Bahang Kerinduan Kian Terasa

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Bahang Kerinduan Kian Terasa

Aduh ........... knp la ade rase cmni .... klu dihitung detik jam baru lbh kurang sehari je pOn ...

Time ade depan mata x pernah nk hargai ... huhu cmne nk hargai klu dlu blm cmni .... sekarang ni rase btl2 dugaan ... wah ... dugaan bermula pada bulan Ramadhan yang mulia ini ...

Permulaan ini yang harus lebih utuh demi menempuh hari2 yg akn datang ...

Tapi maybe bgs jgk jauh2 ... baru la bahang kerinduan tu kekal sentiasa ...........

Ya Allah .. sesungguhnya aku ingin rasa ini kekal selamanya ......... Amin ..........

Jauh di mata namun di hati kamu ttp di sini syg ... hahaha sgt jiwang okey ..........

Segalanya berlaku begitu pantas ... rindu ini juga pantas ... hehee ... kuat okey !! anda harus kuat ..........

Saya kenal sayang saya ........... saya sayang sayang saya ....................

:)

No comments: