My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: ~ Hariku Tanpa Dia ~

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

~ Hariku Tanpa Dia ~

Masuk hari yg seterusnya hidOp tanpa dia di sisi ....... hebat jgk rase ..... sbb bkn senang nk hidOp cmni kOwt... huhu jauh di mata dekat di hati ............ hehehe ...

Rindu ? of cos la ... tersgt rindu kOwt ... knp la sblm ni x camni ... aduh ... very2 dugaan ..........

Hari2 tanpa dia di sisi aku ttp seperti biasa ... hidup perlu diteruskan wlupOn hakikatnye mmg terasa amt ketiadaan beliau di sisi .... hehee pOyo gler siOt ... tp die lg pOyo kOwt .... hehee jgn mara k syg ... u ar totally different now ... u ar now very manje okey ... tersgt lah manje smpai rase nk lempang je plak ...dlu xdela cmni ... xsangke plak kemaen manje lg syg i tu ...  hehehe ... tp xpe ... i like the way he act ...

Masuk ofis rase sunyi je .. tp hati...... wah ...berbunga riang ria hari raye lagi ... hehehe ....... Nak buat keje pOn jd mls ... sbb klu bOley nk melayan die je ... n nak die melayan aku je ... tp sume tu xbOley la kan ... xkan la nk cmni je ... keje cmne plak ... masing2 keje ... n die akn semakin sibOk la pasni ... huhu ...hOpe u ade mase utk i k syg ... klu x.. i majOk smpai thn dpn ...

Hari aku tanpa dia di sisi buatkan rmai yg bertanya ... x rndu die ke ? x sedey ke die jauh ? wah .......... rmai yg mendOakan ni .... terharunye .... sekarang ni mgharapkan semua doa yg terbaek buat kami ... hehehe .......... wah ... mcm dOrg knl je sape syg i tu ... opppsssssssss .............

Die xde di sisi ... tp hp xlepas dr tgn ni kOwt ... msg 24 jam ... siap kne tegOr lg ngn org2 yg perasan ... ehehe ckp aku senyum sorg2 ... wah ... haruslah senyum ble my syg asyk sebut bnde2 yg buatkan hati ni berbunga2 ........... ala ... die xde dpn mate je pOn ... tp ble die call tu rase dekat sgt ........ tp rase jela ... huhu ....... xtau la klu jmp die nnt cmne ... mst aku rs segan2 meOw kOt ... hehehe

Tanpa dia di sisi buatkan aku teringat ape yg pnh terjadi sblm die pergi jauh ... hehe jauh sgt la kan ..... ingatan itu tersusun kemas dlm kotak empat segi dlm hati aku ... hehehe ...

Tanpa dia di sisi buatkan sayang & rindu ini semakin kuat .. ku mengharapkan yang sama dari die jgk ... huhu ... rndu sgt2 okey ............. hehee ...

Saya kenal sayang saya .....
Saya sayang sayang saya ....... :)

No comments: