My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Teringat teringat teringat !!!!

Kronik dah ke ? belum lg kOwt ............ really hate this feeling ........ huhu ......... Asyik teringat je knp ek ? huhu xde bnde laen nak di igt ke ? huhu stakat ni xde ........... uuwaaaaa ..........

Teringat segalanya tentang aku & dia ......... huhu .......... plg x bOLey lpe time last day ......... huhu sanggOp plak beliau pusing balik semata2 nk jmpe aku lg ... n aku plak cm hape je bley plak tunggu smpai die patah balik .......... wah ... terharunye aku .............

Muke tak sampai ati beliau utk tggl kan aku jelas terpancar ... betul ke tu ? hehehe ... ntah la kan .. Yang Esa je lebih Mengetahui ........ tp knp that time masing2 dgn hal masing2 je ... mcm xde prasaan ... tp aku of cos la sgt sebak kOwt .......... huhu feeling lebey plak anda ye wahai diri .........

Lalu kt tmpt2 yg pernah kami singgah pOn teringat ... wah .......... sgt tinggi ingatan aku ........ bley jd prOfesOr da ni ... hikhik ...Ya Allah ........... kekal kan lah perasaan ni selamanya ...... Amin .....

Teringat jugak time tgk mOvie sme2 ... ahahaha ................ boley plak la tgk mOvie 3D 8 org je satu cinema tu ... ohOii ............. actually sy sgt seram dgn cinema gelap tu ... mule lah nk pikir mcm2 ..antoO la apela kan... da terpengaruh Haris Aiman plak aku ni ... tp xpe .......... beliau kan ade that time ......... we all pOn layan jela mOvie tu smpai hbs .... bOLey la jgk Captain America tu kan syg ... hehe

Hurmmm .......... malam tu agk lewat ktOrg blk ... tp mlm tu beliau larang aku blk umh lg satu jejauh memlm buta tu ... beliau ckp blk pg je ... time rs betapa caringnye beliau ............ syg kamu sgt2 dear ......

Tapi kan mlm last tu rasa memalu meOw plak ble berdepan dgn beliau ... hehe ... malu sgt la kan .... tp sumpah terase sesuatu  mlm tu ... ala2 lagu "Cinta Muka Buku by Najwa Latif" tu plak ......... ....... hatiku rasa sesuatu .............. lalallaa

Aduh .... teringat lagi .............. mula la aku nk mengarot je .... nsb la ade blog ni ... keje gler klu pOst status rndu2 di muke buku kan ... n lg gler klu ngadu ngn bebdk ni ... hoho .......... belum masa yg sesuai kan syg .....

P/s >>>> saya kenal sayang saya .......... saya sayang sayang saya ..................   :)

Lot of Luvs !!!

No comments: