My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Bahang Raya Kian Terasa

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Bahang Raya Kian Terasa

Syukur ... 23 Ramadhan ...

Sekalian umat manusia yg bakal menyambut hari raya semakin sibok nampaknya dengan aktiviti sOping2 raya masing2 ... aku dah sOping awl2 lg ...shopping skt2 sbb xnk sesak2 .... kaki & hati ni dOk tergedik jugak nk g merayap g shOpping lg ... tp aku mls la plak klu bersesak2 dgn umat manusia ni ....

Tahun ni ray amau meriah sikit la kan ... wlupOn thn ni rmai saudara yg x blk kg .. tp aku mau mak abah rasa meriah jgk wlupOn tnpa saudara-mara dOrg ... aku adik beradik akn buat mak abah happy jgk ...

Alhamdulillah lbh krg 75% persiapan raya untuk mak abah dapat aku sediakan ... xdela sempurna mana ... tp syukur sebab guna hasil titik peloh sendiri kan utk mak abah aku ... hehehe ... tq mak abah ... syg mak ngn abah .......

Wlupon aku ni pOse pon x penuh ..yela pOmpuan kan .... mane la nk penuh .... nk sambut rayer tu sgt lah berkobar2 .... stakat ni dah mcm2 menu aku pikir nk masak ni .... hehe pndai ke ko masak ?? bOley la kan dr x tau lgsg .... yg pntg mak abah aku ckp sedap .... hehehe ....... abah ckp lps ni boley bkak kedai mkn dah ... hahaha kembang siOt hati aku ble dengar abah ckp cmtu ...bkn senang nk dgr pujian dr abah cmtu ... hehehe ... tu thn lps2 la ..thn ni xtau la sbb aku ni dh lme sgt x msk ... tmbh2 sibOk keje kan skunk lg la xmsk ...

Peruntukan duet rayer taOn ni lebih skt la .... sbb thn ni dah keje ttp kan ... tp lebihnye pOn yg balance nk wat belnje lps rayer... hehehe.... klu tukar RM1.00 seratus  (100) keping niat nk gune 10 keping je ... yg laen nk simpan ...bOley x cmtu ? hahaha sgt kedekut kan aku ni ....... tp xdela smpai cmtu kOwt ........ hehhee .......

Okey la .... mengarot je lebey ........ nnt2 la mengarot lg okey ... sgt mengantOk ni ... tp xnk tdO dlu ... nk tggu my syg blk terawih mau maen msg dlu .... hehehe .......... klu tertdo lg sOri ye cyg ,...

No comments: