My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Hanya Kamu

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Hanya Kamu

Saya sayang sayang saya ................ hanya kamu di hatiku .....

Jiwang bunyinya namun hakikat saat ini ternyata benar !!  

Kehadiran kamu membuat pintu hati ini terbuka luas hanya demi kamu .......... tiada 2 tiada 3 ... hanya kamu ...
Biar kamu jauh ... biar kamu tiada rasa itu ... hati ini tetap hanya buat dirimu ...

Aku sedar akan keraguanmu hanya kerana kisah silam ... namun yakin lah sayang ... kasih aku kini hanya untuk dirimu yang ku cintai ....


Takdir Tuhan yang menemukan kita ..... aku bersyukur dengan takdir ini ... Alhamdulillah ....

Tuhan yang menyatukan kita sebegini saat aku mengunci pintu hati buat insan bernama lelaki.

Sememangnya aku tidak menduga ini akan terjadi ... hari demi hari .. minggu demi minggu ... bulan berganti bulan aku bersama kamu tanpa sedar akhirnya kita akan begini ...

Seandainya aku tahu dari mula ... sedari dulu aku akan menyayangi hanya diri kamu !!

Sayang di hati kini hanya buat kamu ... percayalah wahai sayang ...

Tiada apa dapat aku ungkapkan andai kamu masih ragu akan rasaku ini ...

Hidup kini hanya buat dirimu ...
Sayang kasih cinta ini hanya kerana kamu ....
Mengharapkan kamu juga begitu selamanya ...

Sesungguhnya hanya Yang Maha Esa mengetahui segalanya ......... sayang ini hanya buat kamu wahai sayang ... percayalah wahai sayang ............

Percintaan tanpa kejujuran & kepercayaan memudaratkan ........... :)

No comments: