My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Akhirnya

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Akhirnya

Akhirnya dia dah menyatakan dan meluahkan isi hatinya ... dia tidak lagi menyayangi diri ini.

Aku terima dgn redha walaupon terlalu perit untuk ku telan. Kasih yang di bina sekian lama sampai ke titik nokhtah.

Namun ku masih dapat rasakan masih pny syg di hatinya buat diriku.

Bagaimanakah hidupku saat kau pergi tak dapat ku bayangkan. Hancur segala ...

Ya Allah aku amat mencintai mengasihi dan teramat menyayangi dirinya ... Ku mohon padaMu Ya Allah seandainya dia adalah jodohku Kau kembalikan lah dia kepadaku Kau satukan hati kami hingga ke jannahMu ... Kau bahagiakan kami hingga ke syurga. Seandainya dia bukanlah jodohku kau jadikan kami saling menghormati tanpa ada benci ... jgn saling menyakiti ...

Ya Allah aku terlalu menyayangi dirinya ....izinkan aku bersamanya Ya Allah ... aku xmampu teruskan kehidupan tanpanya di sisi ku ...

Cintasampaimati hanya buat dirimu

No comments: