My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Warkah buat kekasih

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Warkah buat kekasih

Saat ini ku masih menantimu kasih ...
Menunggu mu kembali bertanyakan perkhabaran ku ...
Aku tak mintak dipujuk bagai tuan puteri ... aku tak minta kau datang melulut di hadapanku ...
Bertanyakan soal perkhabaran ku ... kesihatan ku jua sudah cukup buat aku tersenyum tanda aku masih diingati masih disayangi.

Tak mengapalah aku mengerti akan kasih mu bukan lagi miliku sepenuhnya.
Aku fahami erti disebalik diam mu itu ..
Aku sering cuba mengerti bahawa dikau bukan milikku lagi ...

Terima kasih sayang ...

Aku sedar dikau bahagia tanpa ku di sisi ...

Sukar bagiku meneruskan kehidupan tanpamu kasih .... namun aku redha mencintai bukan semestinya harus memiliki ...

Saat ini rindu terlalu tinggi .... hanya Allah mengerti ...

Tak mengapa ... aku redha ketentuan Illahi ...

Dalam hati berangan2 kau baca nohtah ini ...
Dalam hati mohon Kau mengerti perasaan ku ini
Dalam hati mohon kau hubungi ...
Dalam hati meronta2 agar kau jua merindui ...

Harapan kau kembali ke sisi
Harapan kau kembali mencintai
Harapan kau kembali mengasihi
Harapan kau kembali menyayangi
Harapan kau kembali melindungi
Harapan kau kembali merindui
Harapan kau kembali menemani
Harapan kau kembali kembali kembaliiiiiii hanya buat diri ini


Tak tertanggung rindu ini kasih ...
Tak terluah rindu ini buatmu kasih ...

Hanya doa yang dapat ku panjatkan ke Illahi agar kasih ku ini dapat kau rasai ...

Hanya doa ku panjatkan agar kau kembali ke sisi hanya buat diri ini ...

Hanya doa tulus ikhlas dari hati sanubari agar kasih ini selamanya dihati kita kasih ...

Hanya doa untuk semua ini ....

Aku berserah kepada Yang Esa saat segala usaha ku hanya sia sia ...

Tak mampu lagi diri ini menanti dan terus menanti tanpa kau peduli ...

Izinkan aku merindui dirimu di kejauhan ...

Doaku agar kau sentiasa dilindungi Illahi
Doaku agar kau bahagia tanpaku di sisi ...

Jujur aku sakit hati bila kau menyepi ...
Saat emosi tak mampu kubendungi segala caci dan maki sering ku banjiri ...

Maafkan aku sayang ....

Aku pergi kali ini ... hati ini tak mampu lagi ...ku biarkan kau bahagia mengharungi hidupmu tanpa ku yang tak sempurna ini ...

Salam sayang buatmu kasih ...

Cintasampaimati di kejauhan ...

Assalamualaikum.

No comments: