My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Kuatkan Hati

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Kuatkan Hati

4.34pm misscall
4.35pm misscall

Misscall tanpa iringan pesanan ringkas ... ahh aku tau sikapmu kasih bukan semalam baru kukenali ... huhu tabahlah wahai hati .... ku pujuk hati sendiri ...


Aku nampak misscall tu ... bukan tak sempat jawab.
Sumpah rindu teramat tapi hati berat nak menjawab ...
Seringkali dia hanya akan marah2 sebab aku yg mulakan ... yaaaa padanya aku lah pencetus segala ...

Aku mohon kau sedar wahai kasih apakah punca aku jadi begini ... pernah kah kau sedar akan isi hati ini ... pernah kah pikirkan apa yang terjadi ??? Aku tidak menyalahkan hanya di bahu mu ... seringkali begini buatku makan hati tak henti henti ada kau peduli?? Fuhhhh mampu ke tahan ni ... Ya Allah sumpah tak mampu ok ...


Hati cubalah wahai hati
Cubalah bertahan hati

Acap kali reaksimu seolah tiada apa terjadi ... oh hancurnya hati ...

Arghhhh kenapa harus begini ....
Aku yang demanding hatimu tinggi
Atau kau sememangnya hidung tinggi

Saat ini andai kau baca nohtah ini mengertilah kasih hati ini terlalu rindu terlalu kasih terlalu menginginkan dirimu ... namun perit ku rasakan ... sembilu yang menusuk hati masih teguh di dalam bukan hanya tanda namun masih utuh sembilu terpaku di hatiku ...

Cintasampaimatihanyabuatmukasih

No comments: