My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Rindu

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Rindu

5.57am

Saat ini Azan Subuh berkumandang ... sayu hati ku merindui dirimu kasih ...
Ya Allah rindu teramat pada dirimu kekasih .. tak tertanggung rindu ini ... tangisan dan rintihan tiada guna lagi saat ini ... walau ku tahan mutiara jernih ini tetap berguguran walau ku tau kau tak pernah peduli apa ku rasakan saat ini.

Ya Allah hanya padaMu ku berserah ... hanya PadaMu ku memohon ... Kau bukakan dan lembutkan hati nya untuk mencintai mengasihi dan menyayangi hanya diriku sepertimana aku mencintai mengasihi dan menyayangi dirinya sepenuh hatiku  ....

Hanya PadaMu ku merayu Ya Allah ... satukan hatiku dengan hatinya Ya Allah hingga ke SyurgaMu di jalan yang diredhaiMu ... Ya Allah lembutkan hatinya untuk melayani hanya diriku sebaik mungkin sepertimana dia melayaniku saat kami bahagia suatu ketika dulu.

Ya Allah aku memohon Kau berikan kesejahteraan keharmonian dan kebahagiaan ke atas hubungan kami andai kami masih bersatu ...

Ya Allah aku terlalu lemah aku tak mampu hidup tanpanya di sisi ... Ku mohon Kau berikan ku kekuatan dan ketabahan demi menghadapi hari hari ku tanpanya disisi ... Ya Allah saat ini ku mohon Kau sampaikan rindu kasih sayang cinta suciku ke sanubarinya Ya Allah ...

Ya Allah hanya PadaMu aku meminta belas kasihan sesungguhnya aku amat menyayangi dia ... satukan hatinya dengan hatiku Ya Allah ... kasih ini hanya buat dirinya keranaMu Ya Allah ...

Ya Allah aku mohon padaMu bukakan dan lembutkan hatinya untuk sentiasa jujur dan ikhlas dalam hubungan kami seandainya kami masih bersatu. Ya Allah aku benar2 merayu padaMu ... jauhilah gangguan pihak ketiga mahupon orang ketiga dalam hubungan kami Ya Allah ....

Ya Allah aku memohon kau berikan aku ketenangan hati dan jiwa berikan aku kekuatan dan ketabahan demi mengharungi segala ujian yang telah Engkau tetapkan ini ....

Cintasampaimati walau dari kejauhan.


Sayangkuhanyabuatmu kasih.

1 comment:

achutanagley said...

Titanium Auto Sales | TITanium Auto Sales | TITanium Art
TIAA westcott scissors titanium is an titanium bikes art-driven, unique-concept auto titanium camping cookware sales system developed titanium flash mica for the SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16-SBC-16. is titanium lighter than aluminum