My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Dunia Pingu

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Dunia Pingu

Dunia Pingu kini bukan lagi seperti dulu ...
Takdir penentu segala ...

Dunia Pingu kini bukan lagi di kutub utara yg penuh salju boleh buat orang2 mcm citer musim Christmas kt RTM2 zaman kanak2 riang dulu ...

Pingu kini terlalu lemah ... sukarnya nak meneruskan kehidupan di tempat baru .... tempat yang tiada Salji .... Salji cair pon takde oiii takde ....

Pingu perlukan pil kuda yang bisa buat Pingu rasa bahagia sentiasa walau berduka ...

Arghhhh stop talking nonsense Pingu !!!

Bahagia??? Masih bahagiakah ???

Menagih kasih pada yang tak sudi ibarat perigi mencari baldi di tengah hutan ...

Bukan milikmu lagi ... silalah mengerti ... bangkitlah wahai hati ... teguhkan dirimu ...

Saat segala doa dan usaha menjadi sia2 ... berserah dan tawakal pengubat jiwa akhirnya aku pasrah akan ketentuan Illahi ...

Kasih cintaku padamu tak pernah padam walau sebesar zarah ... namun hatiku hancur berkecai dengan apa yang terjadi ...

Jujur ... sukar untuk ku simpulkan kasih ini disaat2 begini ...

Namun apakan daya andai ini jalan terbaik bagi kasih ini ...

Sampai kapan lagi harus kasih ini diteruskan andai bertepuk sebelah tangan.

Sampai kapan lagi harus menanti kasih hanya buat sekeping hati tanpa kongsi

Sampai kapan harus menanti kekasih hati yang hanya merindui diri ini

Sampai kapan harus menanti kekasih hati yang hanya cintai diri smpai mati ...

Hati cukup penat menanggung rindu
Hati cukup penat menanti kasih darimu
Hati cukup penat menanti layanan mesramu spt dulu
Hati cukup penat menanti jawapanmu ...


Diri ini benar2 terkilan atas apa yg terjadi ... sumpah terlalu sukar bagi semua ini ... terlalu sukar untuk ku hadapi dan harungi semua ini ...

Diri ini terkilan dengan sikap mu kini ...
Kau bukan lagi yang ku kenali ...
Kau jauhkan diri ...
Ingin ku kejar namun semakin jauh ...

Sumpah aku tak mampu lagi ...



Apakan daya yang mampu ku lafazkan lagi ...


.......

Saat ini aku izinkan dikau pergi bersama bahagiamu ...
Aku tidak mampu membahagiakan mu lagi seperti yang kau mahu ... aku tidak layak buat dirimu ... aku izinkan dikau pergi wahai kasih ...

Satu pintaku ... izinkan aku untuk terus mencintai dirimu hingga ke akhir nafasku

Ku hanya ingin kau mengerti bahawa diri ini tidak pernah mencintai walau satu mahluk pon sepertimana aku mencintai mu ...

Sesungguhnya aku redha akan ketentuan ini ... sesukar mana ..seperit mana aku akan gagahi ...

In shaa allah ....

No comments: