My Melody Kawaii Lights Of Heaven ~~ DuNia PinGu ~~: Sayu ke serabut

Total Pageviews

MEMBER2 PINGUIENISE !!

Sayu ke serabut

Ya Allah dugaan lagi ke ni ...

Sayu ke serabut otak sebenarnya ni ...

Mummy dah call tanya bila nak submit segala borang2 ... tanya pulak pasal kursus bagai ... ape yang mampu aku jawab lagi ... hanya boleh cakap kami betul2 sama2 bizi ....

Ingat mummy boleh terima ke buah jawapan tu ... huhu die ckp smpai bila nak bizi ... masa tak tunggu kita .. byk benda perlu urus dengan jarak jauh macam ni lg ... Ya Allah ... apa lagi wajib aku back up dia ... nak cakap tak jadi ??? Nak cakap tak perlu teruskan semua ni??? Nanti tak tau apa akan jadi ....

Bagai diluah mati mak ditelan mati bapak lagaknya...

Tak kan aku nak tanya lagi bila kita nak pegi kursus ? Tanya lagi nnt dia serabut aku yang sayu ... dia hangin aku makan hati. Diam lebih baik dari nanti dia yang makan maki.

Maafkan akak mummy ... kami tak tahu hala tuju kami ... kami dengan cara sendiri ...

Takpela mummy ada masa dan ketika sesuai kami jelaskan semua sekali ...

Mungkin segalanya sampai di sini ... kami dah tak bersama lagi ....


No comments: